Visste du at kun 48% av Norges befolkning bruker refleks? (Ifølge Trygg trafikk). Det er ganske lite i et land som store deler av året befinner seg i mørketid. En person uten refleks vil ikke bli sett av bilister før de er 25-30 meter unna, mot 140 meter for en som har på refleks. Det utgjør en forskjell på reaksjonstid fra 2 til 10 sekunder! – Og her er et hack; Hva med å få flere til å bruke refleks, samtidig som du markedsfører bedriften din?
Hvorfor er firmalogoen viktig?
Logoen din er mer enn bare et symbol – den er førsteinntrykket av bedriften din. En godt synlig og gjenkjennelig logo bygger tillit, skaper identitet og synliggjør bedriftens verdier. Kunder husker og stoler på merkevarer de kjenner igjen, og gir bedriften din en unik plass i kundens bevissthet. Logoen formidler hvem du er og hva du står for. Jo flere som ser logoen din, desto sterkere blir merkevaren din. Sørg for at den vises på alt fra klær til markedsføringsmateriell. Hos oss i CopyCat har du flere muligheter, og vi har ingen grenser for hva vi kan produsere. Denne gangen tenkte vi å slå et slag for refleksbruk!
Vi kan trykke din logo på refleksvester av god, slitesterk kvalitet et godt synlig produkt i mørket. Vi printer også på de tradisjonelle slapwrap-reflekser. Dette er en flott giveaway som virkelig kommer til nytte, samtidig som du synliggjør din bedrift.
Det er viktig å levere gode produkter slik at bedriften får et godt rykte, men for en bedrift i vekst er det ekstra viktig å være synlig! Hvis hver tiende person du møter kommer gående med handlenett med din logo, så øker du sjansene for at noen av disse velger akkurat din bedrift neste gang de Har behov for tjenester eller varer du tilbyr. Nå kan du for eksempel få handlenett med din logo trykt med refleksivt materiale, så da kommer logoen din frem også i mørket! Vi trykker på hva som helst, treningstøy, yttertøy som jakker, luer, hansker og skjerf. Praktiske ting man trenger ute i mørke kvelder, hvor du samtidig kan markedsføre bedriften din. Supersmart!
Hvis du er interessert i andre typer profilartikler, eller er nysgjerrig på hvilke typer produkter som kan være lurt å velge, kan du lese mer om det i dette blogginnlegget.